søndag 20. februar 2011

Oppdagelse tur i Hjørring Bjerge og i sentrum :)



I dag skinte sola så flott gjennom gardinene, fra jeg slo opp øynene. Da var det bare å stå opp. Kan ikke sove bort "sommer" dagen vet du! :) etter en god egg frokost, så tok ejg med meg varm te og noen gode kjekser, og dro av sted. "Når jeg snører min sekk...." La,la,la :) Jeg fant Hjørrings utsiktspost. Ja, det er det blåe tårnet. Hjørrings svar på Tyholtårnet, tenker jeg, bare halvparten så liten. Er ikke mange bakker i Hjørring så det er ikke nødvendig å ha det så høyt! Det ble en skikkelig oppdagelse tur. Så mye fint på veien. bedøm selv etter å ha sett på bildene. Jeg koset meg i hvertfall masse sammen Anna, ganske koselig selskap faktisk :P Men ja, tenkte litt på min kjære som dere kan se på bildene, bli kreativ når man går på tur alene :P



























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar