lørdag 19. februar 2011

Fastelaven fæst!













































Endelig kom dagen da jeg skulle få lov til å være "Djævel" uten å få konsekvenser for det. Det skulle være fastelaven fæst på Universitetet vi går på, der det er EN elefant, se bilder i bloggen , en av de første dagene vi var her. Jeg og May-Britt leta i kjelleren til barnehagen, der fan hun den søte og yndige prinsesse kjolen. Passa henne perfekt som du kan se på bildene ;) Jeg derimot, er ikke så liten at jeg går inn i en barnekjole. Så turen gikk til Toy stories. der var drømme kostyme:Djævel kostyme! Bildene sier vel alt? :P

Som også bildene viser så var det veldig artig på fæstn. Helt til min lille og søte prinsesse ble forgiftet av et epele fra den onde stemoren. Da gikk vi hjem. Så ble tidlig kveld.

Prinsessa mi sovnet søtt, og jeg så på favoritt serie uten tvil:One three Hill! "Hold kjeft, det er ikke fjortis serie for alle, det spørs øye som ser, og hvordan det ser, vet du"! :P

Nå har magen min rumla lenge nokk stakars, på tide med brunsj(frokost og lunsj i et)Ha en super lørdag alle sammen, snakkes plutselig! :)









1 kommentar: